czwartek, 9 czerwca 2011

Mozaika WOJTEK

Podczas realizacji projektu gimnazjalnego "Wielokąty i wielościany foremne" pojawiła się potrzeba złożenia mozaik. Wygrzebałam wtedy z mojej biblioteczki broszurkę Pani Krystyny Burczyk "Mozaiki" i pożyczyłam moim uczennicom.

Przyznam szczerze, że broszurka po zakupie i przekartkowaniu wylądowała na półce "do zrobienia" - bo akurat ja w tamtym okresie byłam w szale składania kusudam.
No i gdyby nie projekt to pewnie leżałaby tam do teraz... a tak jedna z moich uczennic - Milena, poprosiła mnie o pomoc w składaniu jednej z mozaik z broszurki.

Mozaika ta nazywa się WOJTEK - moduł do mozaiki został zaprojektowany przez Lewisa Simona i Bennetta Arnsteina, natomiast modyfikacja modułu i projekt mozaiki to dzieło Krystyny Burczyk.

Mosaic Wojtek

Mozaika do najłatwiejszych nie należy - sam moduł jest prosty do złożenia, jednak połączenie modułów w mozaikę wymaga pracy i skupienia. Po wymęczeniu przeze mnie pierwszej mozaiki pomyślałam, że trudno będzie to pokazać... i tak zrodził się pomysł na tutorial wideo.

Po uzyskaniu zgody Pani Krystyny Burczyk i dzięki Pani Krystynie, zgody Benneta Arnsteina mogłam zabierać się do pracy.

Dziękuję Milenie - bo to ona "zmusiła" mnie do zainteresowania się Wojtkiem - Milenko, mam nadzieję, że poniższy tutorial pomoże Ci w składaniu Twojego własnego Wojtka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz