czwartek, 1 listopada 2012

Kotek

Uwielbiam minimalistyczne origami i model tego kociaka zachwycił mnie od razu, jak tylko Milena pokazała mi tutorial, który znalazła w sieci.

Istrukcja wyglądała jasno i czytelnie... dopóki nie zaczęłam składać. To podstępny model -wygląda niewinnie i uroczo, ale niestety do najłatwiejszych nie należy.

Przegrzebałam sporo stron w internecie, zanim dotarłam do oryginalnej wersji tutorialu - moim zdaniem jest czytelniejsza (no za wyjątkiem tych chińskich znaczków ;-)) niż wersja, którą można znaleźć na portalu zszywka.pl

Moje pierwsze zmaganie z instrukcją możecie zobaczyć poniżej. Mój kociak złożony jest z prostokąta o wymiarach 10 cm x 20 cm i jak widać na zdjęciu ma za krótki ogon. Myślę, że papier w proporcji 1:3 będzie lepszy dla tego modelu.

Cat

Tutaj znajdziecie instrukcję krok po kroku, jak złożyć kociaka.

2 komentarze:

  1. Po powrocie do domu z lekcji tech. inf. miałam ogromną ochotę zrobić tego kociaka, ale poddałam się zanim znalazłam odpowiednie proporcje.
    Wyszedł Pani świetnie! :)
    PS. W nowej Claudii jest artykuł o Scrapbookigu :)
    Pozdrawiam, Magda K. :)

    OdpowiedzUsuń