niedziela, 4 sierpnia 2013

Skrzydlate serducho

Nie mam ostatnio za dużo czasu na składanie. Od trzech tygodni mieszka z nami Panna Popiołkowa - 10 tygodniowe kocie, które dochodzi do siebie po poparzeniach których doznała ok. 7 tygodni temu. Malutka jest urocza, ale wymaga niesamowitej uwagi i troski, dlatego też moje origami zeszło na dalszy plan. Ale nie ma tego złego, bo więcej fotografuję, a fotografia to mój kolejny konik :-)

Gwiazda prezentuje się już znakomicie - po poparzeniach na pyszczku i łapkach zostały tylko blizny, teraz regeneruje się kikutek ogonka (który musiał zostać obcięty) - i jeszcze chwila, a mała będzie jak nowa!

Asher

Dla zachowania równowagi psychicznej składam sobie z doskoku różne tesselację - ale na razie nie będę ich pokazywała na blogu. Dzisiaj pokażę jeden z modeli, który złożyłam zanim Panna Popiołkowa zmonopolizowała mój czas wolny.

Model ten to Origami Winged Heart autorstwa Francis Ow'a.

Origami Winged Heart

Tutorial do modelu przygotował Tadashi Mori

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz