wtorek, 17 września 2013

Double Flower

Oj cały miesiąc mnie tutaj nie było. Ostatnio bardzo mało składam, prawie żadnych nowości i dlatego tak długo nic nie zamieszczałam na blogu. Ale wczoraj udało mi się złożyć coś nowego - piękną kusudame Double Flower autorstwa mojej ulubionej Marii Sinayskaya.

Double Flower Kusudama

Kusudame bardzo przyjemnie się składa. Pierwsze testowe moduły wydawały się trudne do złożenia, ale z każdym kolejnym łapałam o co chodzi i składanie okazało się bardzo przyjemne i wcale nie takie trudne, jak początkowo mi się wydawało.

Kusudama nie wymaga sklejania i najlepiej prezentuje się złożona z dwukolorowego papieru. Po złożeniu wymaga kształtowania, czyli wywinięcia płatków i rozwinięcia środkowych "pączków". Trochę przy tym zachodu, ale warto się pomęczyć :-)

Poniżej diagram do kusudamy.

Miłego składania!

1 komentarz: