sobota, 26 kwietnia 2014

Papużka

Jo Nakashima robi świetne tutoriale i od czasu do czasu ogłasza na swoim kanale Giveaway'e. Zasady zabawy są proste. Trzeba złożyć model papużki Bartha Dunkana według tutorialu Jo i zrobić zdjęcie, a następnie umieścić je na profilu społecznościowym. Można wygrać papiery do origami.

W tego rodzaju zabawach nie wygrana jest ważna, ale zabawa. Ja spędziłam całkiem przyjemnie czas na składaniu, a potem fotografowaniu. Przy okazji umieszczania zdjęcia na Facebooku znalazłam swoich FlickR'owych znajomych.

Jeśli ktoś ma ochotę się pobawić, to koniecznie zobaczcie poniższy filmik. Wyjaśnione są w nim zasady zabawy.

Tutorial do papużki.

A tak prezentuje się moje dzieło, to pierwsze podejście więc musicie mi wybaczyć wszystkie niedoskonałości ;)

Parrot

Termin Giveaway #13 mija 29 kwietnia 2014 r. - miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz