wtorek, 29 lipca 2014

Słoneczko

Oj zapuściłam bloga... strasznie! Dwa miesiące bez nowych postów! Jeśli chodzi o moje hobby, to nic się nie zmieniło - origami dalej jest moim ulubionym sposobem spędzania wolnego czasu. Moja nieobecność spowodowana jest bardzo prozaicznym powodem - brakiem wolnego czasu.Nie mam kiedy składać i nie mam co pokazywać na blogu.

Ostatnie dwa miesiące były dla mnie bardzo intensywne, zmieniła się moja sytuacja w pracy i zmienił się mój zakres obowiązków. Muszę nauczyć się funkcjonować w mojej nowej rzeczywistości i dopóki nie ogarnę swoich nowych obowiązków, to obawiam się, że aktualizacja bloga będzie jedynie incydentalna. Ale będzie =)

No to przejdźmy do konkretów...

Model idealny na lato - Słońce by Yara Yagi. 8 modułów, a model składa się praktycznie sam.

Sun

Wersja, którą widzicie na zdjęciu jest troszeczkę zmodyfikowana - różni się dokładnie jednym zgięciem od oryginału. Na blogu umacartinha.blogspot.de znajdziecie foto tutorial, a w photostreamie Marii Sinayskaya znajdziecie instrukcję, jak go zmodyfikować.

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz