niedziela, 25 września 2016

Spike Ball

W ciągu ostatnich tygodni wiele się u mnie działo. Po 12 latach zmieniłam pracę i od 1 września próbuję sprostać nowym obowiązkom. Stres i nadmiar pracy odreagowuję - śpiąc, na składanie nie mam już czasu. Jednak stare nawyki nie umierają tak szybko i dzisiaj musiałam coś złożyć... taki wewnętrzny przymus (każdy kto przez lata pielęgnował swojego osobistego "fioła" wie o czym teraz piszę). Nie mogłam się zdecydować co złożyć, więc postanowiłam wrócić do korzeni. Spike Ball to jedna z pierwszych bryłek jakie złożyłam, jej twórcami są Rona Gurkewitz & Bennett Arnstein.

Moduły prościutkie, jednak przy składaniu w bryłkę trochę się pomęczycie, ale żeby nie było, że nie pomogłam to poniżej tutorial :)

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz