piątek, 15 czerwca 2012

Stella Rhombica

Drugą kusudamą, którą zapamiętałam podczas wczorajszego "A diagram do tej to Pani ma?" - jest Stella Rhombica autorstwa Ekateriny Lukashevy.

Ekatarina prowadzi stronę internetową na której zamieszcza zdjęcia swoich modeli oraz diagramy i tutoriale do nich kusudama.me - polecam zaglądać, bo warto!

Stella Rhombica

Podobno ten model da się złożyć bez klejenia - ja nie miałam cierpliwości, żeby się o tym przekonać i go skleiłam. Ten model kusudamy można złożyć na dwa sposoby i otrzymać dwa różne efekty końcowe.

Ja podczas składania otwierałam moduły i otwarte kleiłam ze sobą. W tutorialu wideo, który umieściłam poniżej pokazany jest drugi sposób.

A dla tych co wolą sami dochodzić do poszczególnych zgięc - diagram.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz