czwartek, 7 lutego 2013

Signum

Na początku swojej przygody z origami hurtowo składałam modele Ekateriny Lukashevy, która tworzy przede wszystkim origami modułowe.

Zaprojektowane przez nią modele są piękne i co bardzo ważne, dla początkujących - instrukcję do wielu z nich można łatwo znaleźć w sieci. Przyczyniła się do tego sama Ekaterina, która na swojej stronie kusudama.me umieszcza diagramy i linki do tutoriali.

Jakoś tak ostatnio nie było mi po drodze z modelami Ekateriny... dopóki w niedziele Ilse (moja FlickR'owa przyjaciółka) nie pokazała nam pięknego modelu Ekateriny, który ostatnio złożyła.

Model ten jest imponujący - nazywa się Signum, składa się go z 60 modułów i jak tylko go zobaczyłam to od razu chciałam go mieć!

Signum

Diagram do Signum znajdziecie TUTAJ.

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz