środa, 22 maja 2013

Cyclon

Wczoraj miałam "luźniejszy" dzień i postanowiłam go wykorzystać na złożenie czegoś nowego. Wybór padł na kusudamę Cyclon autorstwa Aldo Marcell'a - przede wszystkim ze względu na jej "nietypowy" kształt oparty na bazie dwunastościanu.

Cyclon

Moduły są banalnie proste, ale złożenie bryłki w całość wymaga cierpliwości i dokładności. Podobno można ją złożyć bez klejenia - ja po kilku próbach poddałam się i użyłam kleju. Przy ostatnich modułach trzeba też zapomnieć o subtelności i dość stanowczo zakładać jeden moduł na kolejny (ale uważać, żeby nie potargać modułów!).

Moja bryłka powstała z 30 modułów wielkości 3 cm x 9 cm (proporcja papieru 1:3). Użyłam ekologicznego papieru do pakowania prezentów - widziałam ten rodzaj papieru w rolkach w empiku, jest on dość wytrzymały i pięknie trzyma zgięcia.

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz