czwartek, 10 maja 2012

Cherry Blossom Ball

W poprzednim poście pisałam, że Sakuradama czasami nazywana jest Cherry Blossom Ball.

W tym poście chciałam pokazać oryginalną kusudamę Cherry Blossom Ball - jej twórcą jest Tomoko Fuse.

Cherry Blossom Ball

Najwięcej czasu przy tej kusudamie poświęciłam na odwijanie płatków, ale trzeba to koniecznie zrobić, bo inaczej model nie wygląda tak urodziwie.

To pierwsze kusudama, która zawisła na moim żyrandolu i rozpoczęła projekt "powieszę, ile się da kusudam na moim żyrandolu" ;-)

Przy tworzeniu tej kusudamy korzystałam z książki “Unit Origami Fantasy” napisanej przez Tomoko Fuse, niestety książka ta nie jest dostępna w Polsce.

W sieci nie ma idealnego tutorialu jak stworzyć tą kusudamę, jest za to tutorial, który przy małej modyfikacji może być wyjątkowo pomocny. Należy pamiętać, aby ominąć kroki pomiędzy 3:50 a 4:40, połączyć ze sobą moduły i dopiero na końcu odwijąc płatki.

Mam nadzieję, że się nie zniechęciliście - a opisane przeze mnie przeszkody potraktujecie jak wyzwanie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz