piątek, 4 maja 2012

Sakuradama

Pańszczyzna odpracowana... teraz znowu mogę składać dla własnej przyjemności.

Mam rozbabranych kilka modeli - jeszcze nigdy tak nie pracowałam. To chyba ze względu na to, że ostatnio składałam ciągle te same modele w ilościach hurtowych - przez to rzucam się na jeden projekt i zachwilę na następny, bez kończenia poprzedniego. Jeżeli szukać pozytywnych stron tego stanu rzeczy - to jak uda mi się dokończyć wszystkie zaczęte modele, to przestoje w aktualizacji postów na blogu mogą być mniejsze :-)

Ponieważ żaden z moich zaczętych projektów nie jest jeszcze skończony, to chciałabym dzisiaj pokazać jedną z dawno złożonych przeze mnie kusudam - uwielbiam ją. Jak dla mnie jest kwintesencją kultury japońskiej. Jest piękna, ale w taki minimalistyczny sposób.

Nazywa się Sakuradama, można ją również spotkać pod nazwą Cherry Blossom Ball, a jej twórcą jest Toshikazu Kawasaki.

Sakuradama

Do nauki polecam poniższy tutorial i papier w proporcji 2:3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz