sobota, 30 marca 2013

Compound of 5 Octahedra

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale nie dlatego, że już nie składam... ale dlatego, że się uczę tesselacji. Jak ktoś składał, to wie że są pieruńsko trudne i czasochłonne. Na razie idzie mi tak sobie. Zawziełam się, bo cały czas myślę nad udziałem w XII Plenerze Origami, na którym gościem specjalnym będzie Yureiko. Chciałabym wziąć udział w jej warsztatach, niestety nie są one dla początkujących składaczy - więc muszę się jeszcze DUŻO nauczyć...

Tak dla odpoczynku od nauki teselacji, złożyłam sobie bryłkę, według świetnego tutorialu Evana Zodl'a. Bryłka nazywa się Compound of 5 Octahedra i jest autorstwa Meenakshi Mukerji.

Compound of 5 Octahedra

Bryłka składa się z 30 modułów o średnim poziomie trudności.

Miłego składania!

1 komentarz:

  1. WOW!!!!!! Wonderful paper!!!!!!!!!! I love it!!! Congrats!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń