niedziela, 23 grudnia 2012

Margarete Stern

Ta gwiazdka była dla mnie wyzwaniem przez wiele lat. Przez lata próbowałam ją złożyć niezliczoną ilość razy - zawsze z marnym skutkiem. Wczoraj zaparłam się i postanowiłam, że ją w końcu złoże. Poświęciłam temu zadaniu wiele godzin i jestem strasznie dumna, że mogę pokazać, że dałam radę - złożyłam gwiazdę Margarete!

Margarete Stern

Gwiazdę składa się z pasków - w zasadzie nie składa, a plecie. Nie jest to łatwy model - dla mnie był to najtrudniejszy model, jaki do tej pory udało mi się złożyć.

Gwiazdę stworzył Wilhelm Möller, do jej złożenia potrzebnych jest 7 pasków. Moje gwiazdy powstały z pasków 2cm x 20cm i 2,5cm x 25cm.

Jeżeli ktoś ma ochotę na wyzwanie, to instrukcja do złożenia gwiazdy znajduje się tutaj.

Margarete Stern

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz