sobota, 29 grudnia 2012

Soccer Ball

W ramach wywiązywania się z obietnic złożonych w tym roku, złożyłam wczoraj piłkę nożną, która to jest pięknym wielościanem półforemnym, a dokładnie dwudziestościanem ściętym.

Model jest autorstwa Marka Leonarda, składa się go z dwóch rodzajów modułów
- 12 pięciokątów i 20 sześciokątów.

Soccer Ball

Moduły składa się całkiem przyjemnie, jednak połączenie ich w bryłkę wymaga nadludzkiej cierpliowści i jedyne co powstrzymywało mnie przed oddaniem niedokończonego modelu mojemu kotu Gwidonowi, to obietnica którą złożyłam Milenie... Zdecydowanie ten model nie będzie należał do moich ulubionych, mam zamiar pokazać Milenie jak się go składa i zapomnieć o nim na dobre ;-)

Bryłkę składałam z tutorialem Heather, która prowadzi świetny kanał z tutorialami origami happypuppytruffles - pomagałam sobie również diagramem Marka Leonarda z jego strony Mark Leonard's Origami Diagrams.

Miłego składania!

1 komentarz:

  1. Złożyłam! Po długich męczarniach... Ale i tak zrobię jeszcze jedną:D
    Olga

    OdpowiedzUsuń