sobota, 1 grudnia 2012

Modułowa choinka

Dzięki temu, że wczoraj moja ulubiona lektorka angielskiego pochorowała się, miałam wolny wieczór... więc składałam ;-)

Do tej choinki podchodziłam dwa razy, ale warto! Jest cudna! Poczatkowo moduł, może wydawać się trudny - ale nie zniechęcajcie się! Warto pokombinować i znaleźć swój własny sposób na jego poskromienie.

Moja choinka powstała z 6 modułów - bazą do nich były kwadraty o długości boków - 21, 18, 15, 12, 9, 6 cm.

Christmas Tree

Moduły można złożyć ze sobą w choinkę, na dwa sposoby i otrzymać dwie, różne wersje choinki.

Autorem tego cudnego drzewka jest Francesco Guarnieri, diagram oraz zdjęcia dwóch wersji możecie znaleźć na jego blogu guarnieri-origami.blogspot.it. Miłego składania!

EDIT Zdecydowanie czuje już zbliżające się święta... ;-)

Ho, Ho, Ho... Christmas is coming!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz