sobota, 22 czerwca 2013

Hydrangea

Po naszemu hortensja - piękna tesselacja autorstwa Shuzo Fujimoto. To klasyk, czyli model obowiązkowy dla każdego, kto jest zafascynowany tesselacjami.

Z Hydrangea jest jak z każdą tesselacją - na początku jest trudno, ale jak poświęci się jej trochę czasu i "rozgryzie" zasadę według której się ją składa, to potem można składać z zamkniętymi oczami. Mnie najbardziej w tym modelu podoba się jego fraktalna budowa. Poniżej złożone przeze mnie 3 hortensje o różnym stopniu złożoności.

TUTAJ znajdziecie diagram do hortensji. Ja nie mogłam sobie poradzić z krokiem 23 w diagramie i znalazłam świetny tutorial - oczywiście nie rozumiem, ani słowa z tego co ten Pan mówi, ale za to pokazuję pięknie ;-)

Jak się komuś spodoba, to polecam zabawę z paskiem hortensji, pomocną siatkę rozrysował Robin Scholz, a udstępniła ją Ilse. W takim wydaniu, to idealna zakładka do książki!

Stripe of Hydrangea
Multiple Hydrangea in a Row

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz