czwartek, 13 czerwca 2013

Twistet Top Box

Już w sobotę XVII Piknik Naukowy mam nadzieję, że się wybieracie - bo to niesamowita impreza.

Od kilku miesięcy przygotowujemy wspólnie z Miłośnikami Astronomii pokazy na tegoroczny Piknik. Będzie origami, będą łamigłówki logiczne, będzie można obserwować wybuchy na Słońcu, będzie można zrobić swój własny spektroskop i zabrac do domu ... no i będzie camera obscura. Więc zapraszamy serdecznie do namiotu nr 2 :-)

Dzisiejszy model to Twistet Top Box, autorstwa Clemente Giusto. To urocze pudełeczko dostałam od Katarzyny Jaśkowiec ze słodkim upominkiem w środku na Plenerze Origami. Pudełeczko strasznie mi się spodobało i podczas jednej z wolnych chwil, Kasia pokazała mi jak je złożyć. Niestety nie pamiętała ani nazwy, ani autora pudełka.

Zdjęcie z pudełkiem umieściłam na FlickR'e z pytaniem czy ktoś zna autora i nazwę... i kilka dni później już wiedziałam, dzięki niezawodnej Ilse

Twistet Top Box

I to właśnie dzięki Ilse mogę podzielić się z Wami diagramem - który znajduję się TUTAJ.

Miłego składania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz